| 0
Contact:
Owen Bosvelt
06-34760873
Algemene ledenvergadering 2021 i.v.m. Corona Lockdown naar 25 september verplaatst @ Nader te bepalen

Wat: DRRA Ledenbijeenkomst
Alleen toegankelijk voor DRRA leden.

Door persoonlijke omstandigheden wederom uitgesteld tot 6 november.

De algemene ledenvergadering die aanvankelijk in maart zou plaatsvinden was al uitgesteld naar 19 juni vanwege de covid-19 pandemie.  Vanwege de nu nog onzekere situatie kiezen we ervoor de bijeenkomst nogmaals uit te stellen.

Gelukkig zien we dat de situatie snel verbetert. Vaccinatie vordert, de besmettingen en de belasting van de zorg nemen af, echter, we zien dat het in juni nog te vroeg is. We willen tenslotte aan iedereen de gelegenheid bieden aanwezig te zijn, ook de leden met een wat kwetsbare gezondheid moeten zich veilig voelen en dus niet gehinderd worden door de nog aanwezige beperkingen.

We zullen binnenkort een nieuwe datum vaststellen. Alles wijst erop dat gedurende de zomer de situatie normaliseert, dus we zullen een nieuwe datum vaststellen in het najaar die we uiteraard hier zullen publiceren.

Komende maanden gaan we eerst maar genieten van het lanceerseizien.

Meld je van te voren aan, dan houden we rekening met je ivm de ruimte en catering.

Je bent welkom vanaf 12 uur, dan is er gelegenheid om bij te praten. De ledenvergadering begint om 13:00 uur.

Waar:
Een nieuwe locatie centraal in Nederland