Beste lanceerders,
Het is eindelijk zover: morgen, zaterdag 25 april, gaan we lanceren.
De wind zit weliswaar aan de bovengrens, maar we verwachten geen problemen voor de geplande vluchten.
Let op: het gras is nog steeds niet gemaaid. Daarom is het niet toegestaan om met de auto het veld op te rijden. Parkeer langs de weg en houd er rekening mee dat het gras hoger is dan normaal.
We starten om 11:00 uur en kunnen doorgaan tot maximaal 16:00 uur.
Met vriendelijke groet,
Owen, Ben en Aad

Geef een reactie