Bestellingen USA
 
Meldingen
Alles wissen

Bestellingen USA

Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

Allen,

Via Whatsapp en Facebook al onder de aandacht gebracht. Maar wij willen eind deze week, begin volgende week een bestelling doen bij een aantal USA websites. Hoe meer mensen meedoen, hoe lager de kosten. Alle artikelen worden eerst in de USA verzameld van alle webshops en gaan dan in 1 pakket naar NL. Ook weer om de kosten te besparen. 

We rekenen voor iedereen de waarde van zijn/haar bestelling om in een percentage van de totale aanschafkosten. Vervolgens betaal je je eigen percentage in de kosten van het inklaren en verzenden. 

Dit is dus de kans om betaalbaar in de USA te bestellen. 

We bestellen bij:

www.apogeerockets.com

www.erockets.biz

www.fusionrockets.biz

Wil je bestellen, dan graag contact opnemen met Owen. Je hoeft geen lid te zijn om mee te doen.

gr Owen

 

Citeren
Topic starter Geplaatst : 18/08/2021 8:09 pm
Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

www.fusionrockets.biz is inmiddels besteld. Mocht iemand daar alsnog interesse hebben komen er nieuwe verzendkosten bij. Maar we hebben bijna heel de voorraad opgekocht als ik de voorraad indicator van de website moet geloven 😉

 

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 19/08/2021 9:04 pm
Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

Rockets.biz is besteld. 

Mochten er mensen zijn die in de toekomst toch nog in de USA willen bestellen, laat mij even weten. Ik koppel graag mensen aan elkaar omdat de kosten laag te houden en zelfs als een webshop aangeeft niet buiten de USA te leveren, is hier een oplossing voor via de DRRA (postadres in de USA).

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 20/08/2021 7:56 pm
Ben Albers
(@benalbers)
Lid
image

Owen, dank voor deze mooie actie. Hierdoor weer een modelraketleverancier erbij die zo te zien wel erg mooie modellen levert. Dit wordt voor mij weer een winterprojectje, net als vorig seizoen.  Deze leent zich wederom voor toepassing van mijn dual deployment systeem.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 25/08/2021 4:14 pm
Roland Lemmers
(@rolandlemmers)
Lid

Kan er voor apogee nog besteld worden?

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 26/08/2021 1:09 pm
Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

@rolandlemmers Ohh excuus, de bestellingen zijn al gedaan, maar juist bij Apogee wil ik snel nog een keer een bestelling doen. Ik zal je dan contacten. 

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 02/09/2021 9:13 pm
Deel: