(her)nieuw(d) lid
 
Meldingen
Alles wissen

(her)nieuw(d) lid

Eric Jager
(@ericjager)
Lid

Hallo allemaal,

Zojuist (opnieuw) lid geworden van DRRA; een groep enthousiastelingen die al jaren een van de mooiste hobby's van ons land beoefenen: model raketbouw.

Jaren geleden richtte mijn vader samen met twee vrienden de DRRA op. En vandaag de dag bestaat het nog altijd!

Door de jaren heen heb ik meermaals deelgenomen aan de lanceerdagen en ledenvergaderingen, heb ik bijdragen geleverd aan het blad Hints&Tips en heb ik met mijn eigen zoon de infodagen bezocht.

Natuurlijk heb ik qua modelbouw ook niet stilgezeten. Zo heb ik een Saturnus V en 1B in mijn bezit en ben ik momenteel bezig met de bouw van een Mercury Redstone.

Ik hoop de kans te krijgen binnenkort deel te nemen aan een lanceerdag in mijn woonplaats Almere. Lijkt me erg leuk om de nieuwe lichting leden te ontmoeten.

Hartelijke groet,

Eric Jager

Citeren
Topic starter Geplaatst : 21/06/2021 11:42 pm
Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

Hallo Eric,

Wat leuk dat je (weer) lid bent geworden. Ik zag de aanmelding zonet in de E-mail zitten. Erg eervol voor onze vereniging om een lid van familie Jager te verwelkomen. De DRRA had zonder jouw vader uiteraard niet bestaan. 

Ik hoop je snel op een van onze lanceerdagen te mogen verwelkomen. 

 

Vr Gr Owen Bosvelt

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 22/06/2021 8:26 am
Ben Albers
(@benalbers)
Lid

Hallo Eric,

inderdaad leuk dat je (weer) lid wordt van de DRRA.  Het rakettenvirus is er bij onze leden gelukkig nog steeds, diverse leden die er al heel lang zijn, nieuwe leden, dus ouderen, jongeren, van alles en nog wat.  Voor dit virus bestaat geen vaccin, dus dat blijft gewoon !

Zoals je hebt gezien hebben we vorig jaar druk gewerkt aan de nieuwe website. Een van de elementen die we nog moeten bouwen is de ereledenpagina, daar had je vader natuurlijk een prominente vermelding als oprichter van de DRRA. We gaan de pagina binnenkort weer aanmaken. 

Hoe gaat het met Ton?  

In ieder geval welkom terug, en tot ziens bij van de komende lanceerdagen. Vanzelfsprekend zijn Ton en je zoon ook bijzonder welkom!

 

Groet, Ben Albers

 

 

 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 22/06/2021 8:32 am
Eric Jager
(@ericjager)
Lid

@benalbers Gelukkig is het rakettenvirus van een heel andere orde dan hetgeen we afgelopen jaar/anderhalf jaar hebben meegemaakt!

Ik zie dat er qua bestuur enkele wijzigingen hebben plaatsgevonden sinds mijn laatste deelname aan DRRA. Ik hoor er vast meer over wanneer we elkaar ontmoeten.

Met mijn vader gaat het prima. Het modelbouwen heeft hij al lange tijd geleden aan de wilgen gehangen, maar hij kan nog steeds gepassioneerd praten over de DRRA uit zijn tijd.

Dank voor de leuke ontvangst op het forum! Ik hoop hier zo nu en dan een bijdrage te kunnen leveren.

Groet,

Eric

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 23/06/2021 12:37 am
Roland Lemmers
(@rolandlemmers)
Lid

@ericjager

Welkom terug Eric! Leuk dat je weer lid ben.

Misschien een idee om samen met je vader eens wat op schrift/audio/video te stellen over de beginjaren van de vereniging?

Zou mooi zijn als er wat verhalen van de begintijd bewaard blijven.

 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 23/06/2021 8:25 am
Eric Jager
(@ericjager)
Lid

@rolandlemmers Dat klinkt als een leuk idee! Ik zal eens polsen bij hem...

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 24/06/2021 1:07 am
Deel: