Meldingen
Alles wissen

"mad" Mike

Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

Tijdens mijn zoektocht op YouTube naar filmpjes over modelraketten kwam ik opeens de berichten tegen over "mad" Mike Hughes.

Een man die dacht dat de aarde plat was en dat zou bewijzen door met een zelfbouw modelraket zichzelf zo hoog te lanceren dat hij de platte aarde zelf kon zien. In februari 2020 lanceerde hij zichzelf voor de tweede keer met zijn modelraket. De lancering lukte hem goed, want hij kwam op een respectabele hoogte. Echter de parachute werd vlak na de lancering van de modelraket afgescheurd en nadat hij de aarde van een goede hoogte had gezien, is hij zonder parachute neergestort en was op slag dood. 

Lachen om iemand zijn dood zal ik nooit doen, maar het kost mij toch enige moeite om een glimlach te onderdrukken. Iemand ooit van de Darwin-award gehoord? 

 

Citeren
Topic starter Geplaatst : 27/01/2021 3:18 pm
Frank Baeyens
(@frankbaeyens)
Lid

Goed lezen Owen, hijzelf geloofde echt niet dat de aarde plat is....  Hij gebruikte die weirdo's om geld en aandacht te krijgen. Tja en wie van ons heeft er nog geen crash of core sample gehad door een slecht of niet werkende chute ...  Wel op een licht andere schaal en minder gevaarlijk.  Een ding kan je zeggen . He may be nuts, but his nuts were made from brass....

 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 28/01/2021 10:34 am
Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

Je hebt uiteraard wel gelijk dat het een marketingtruck was van de platte aarde. 

Maar om zelf in een modelraket te gaan zitten, de reserveparachute te verwijderen, en jezelf dan te lanceren.... He does not have balls in his pants, he was mellons. 😉

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 28/01/2021 11:39 am
Frank Baeyens reageerde
Roland Lemmers
(@rolandlemmers)
Lid

Voor de lezers die niet bekend zijn met de hobby: "DIT IS GEEN MODELRAKET EN HEEFT OP GEEN ENKELE MANIER IETS MET DE HOBBY VAN DOEN."

'Ingewikkeld levensbeeindigingsapparaat gebruikmakend van het actie/reactie principe en zwaartekracht' vind ik wel een mooie omschrijving.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 29/01/2021 8:41 am
Deel: