Raketlancering PWS
 
Meldingen
Alles wissen

Raketlancering PWS

(@elkefrerichs)
Lid

Beste leden van DRRA,

Wij zijn Elke Frerichs en Veerle Gelderloos uit 6 VWO en wij doen ons profielwerkstuk over de lancering van een raket. Wij hebben modelraketten aangeschaft om voor ons onderzoeksdeel een onderzoek te doen met modelraketten. Eerst zouden wij op een lanceerdag langskomen om daar onder begeleiding de raket af te steken maar dit gaat helaas niet meer. Wij vroegen ons af of er iemand in omstreken van Rotterdam/Oud-Beijerland of ergens in de buurt van deze plekken ons zou willen begeleiden met het afsteken van de modelraketten. Uiteraard tegen een vergoeding en met de coronamaatregelen in ons achterhoofd. 

Alvast bedankt! Groetjes ons

Citeren
Topic starter Geplaatst : 10/11/2020 12:27 pm
Ben Albers
(@benalbers)
Lid

Hallo Elke en Veerle, wat leuk dat jullie voor je PWS een modelraket willen lanceren. Helaas kom ik niet uit de buurt waar jullie wonen, maar jullie oproep is op de juiste plaats, hopelijk dat je oproep door een van de leden uit jullie buurt wordt gezien.  In ieder geval veel succes met jullie PWS !

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 10/11/2020 7:04 pm
Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

Hallo beide. Ook voor mij bijzonder ver uit de richting. Ik hoop dat er snel leden uit de regio Rotterdam aan de bel trekken en jullie kunnen helpen. Heel veel succes!!

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 10/11/2020 7:41 pm
Oud Member
(@oud-member)
Lid
Geplaatst door: @elkefrerichs

Beste leden van DRRA,

Wij zijn Elke Frerichs en Veerle Gelderloos uit 6 VWO en wij doen ons profielwerkstuk over de lancering van een raket. Wij hebben modelraketten aangeschaft om voor ons onderzoeksdeel een onderzoek te doen met modelraketten. Eerst zouden wij op een lanceerdag langskomen om daar onder begeleiding de raket af te steken maar dit gaat helaas niet meer. Wij vroegen ons af of er iemand in omstreken van Rotterdam/Oud-Beijerland of ergens in de buurt van deze plekken ons zou willen begeleiden met het afsteken van de modelraketten. Uiteraard tegen een vergoeding en met de coronamaatregelen in ons achterhoofd. 

Alvast bedankt! Groetjes ons

Ik woon in obl ook toevallig stuur maar een mail.

Naar dekruijk01@yahoo.nl .

Dan kunnen we kijken wat ik voor jullie kan betekenen

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 10/11/2020 11:20 pm
Owen Bosvelt reageerde
Owen Bosvelt
(@owenbosvelt)
Lid

Super, Henk!! Ik hoop dat je Elke en Veerle kan helpen. ? 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11/11/2020 10:52 am
Oud Member
(@oud-member)
Lid

Deze info heb ik voor jullie vandaag aangevraagd .

Je zou in een PowerPoint jullie lancering kunnen laten zien .

Maar dat moet wel in het weekend lanceren op werkdagen in not done in Oud Beijerland.

 

Beste Henk,

 

Als u de link onderaan deze mail opent, kunt u onderstaande lezen:

 

Artikel 4

Een kleine modelraket wordt niet

gebruikt:

binnen routes en gebieden, bedoeld in

de artikelen 4 en 5 van de Regeling

VFR-nachtvluchten en minimum vlieghoogten

voor militaire luchtvaartuigen,

behalve op vrijdagen na 17.00 uur plaatselijke

tijd en op zaterdagen, zondagen

en nationale feestdagen.

 

Aangezien de genoemde locatie Oud-Beijerland binnen het militaire laagvlieggebied GLV X (Voorne-Putten/Hoeksewaard) ligt, heeft bovengenoemd artikel hier betrekking op. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

https://der78rjp0cfsg.cloudfront.net/uploads/files/modelraketten/Regeling-Modelraketten_stcrt-2006-237-p23-SC78002.pdf?mtime%3D20181129102921%26focal%3Dnone&source=gmail&ust=1605190135178000&usg=AFQjCNF1QaPz4gwOTh00EDUfGoPGDeslL w"> https://der78rjp0cfsg.cloudfront.net/uploads/files/modelraketten/Regeling-Modelraketten_stcrt-2006-237-p23-SC78002.pdf?mtime=20181129102921&focal=none

 

 

Kind regards / Met vriendelijke groet,

 

Flight Service Centre

LVNL | +31 (0) 20 406 2315 | FAX: +31 (0) 20 648 4417 | fsc@lvnl.nl

Tekst uit oorspronkelijke berichten weergeven

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 11/11/2020 6:08 pm
Owen Bosvelt reageerde
Deel: