FTTS-3 Laren 18 jun...
 
Meldingen
Alles wissen

FTTS-3 Laren 18 juni 2022 gaat NIET door

Ben Albers
(@benalbers)
Lid

Helaas….de weersverwachtingen geven unaniem aan dat het zaterdag 30 tot 35 graden gaat worden. Het bestuur vindt het niet verantwoord om een groep mensen op een open vlakte te zetten onder deze omstandigheden. Vanwege de hitte kregen we al diverse afmeldingen hetgeen ons sterkt in dit vervelende besluit.

We overwegen een extra lanceerdag te organiseren in het volgende weekeide (25 juni). Laat ons op het forum weten als je daar belangstelling voor hebt. Bij voldoende liefhebbers gaan we ons best doen dit te realiseren.

 

Hopelijk tot ziens op 18 juni,

Bestuur DRRA

Citeren
Topic starter Geplaatst : 07/06/2022 6:40 pm
Willem Hol
(@willemhol)
Lid

Zaterdag 18 juni ben ik er bij.

Voor mij ook geen probleem als het verschoven zou worden naar zondag 19 juni.

Met vriendelijke groet,

Willem

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 08/06/2022 1:43 pm
Jasper Schapendonk
(@jasperschapendonk)
Lid

Helaas moet ik de 18e verstek laten gaan,

Volgende keer zijn we er weer bij.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13/06/2022 9:46 am
Frank Baeyens
(@frankbaeyens)
Lid

Als het niet te heet wordt, ben ik erbij.

 

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 13/06/2022 12:56 pm
Ben Albers
(@benalbers)
Lid

Bij het besluit go/nogo wordt de temperatuur meegenomen.

 

Bestuur DRRA

BeantwoordenCiteren
Topic starter Geplaatst : 13/06/2022 3:11 pm
DRRA Admin
(@drra_admin)
Eminent Member Admin

Helaas….de weersverwachtingen geven unaniem aan dat het zaterdag 30 tot 35 graden gaat worden. Het bestuur vindt het niet verantwoord om een groep mensen op een open vlakte te zetten onder deze omstandigheden. Vanwege de hitte kregen we al diverse afmeldingen hetgeen ons sterkt in dit vervelende besluit.

We overwegen een extra lanceerdag te organiseren in het volgende weekeide (25 juni). Laat ons op het forum weten als je daar belangstelling voor hebt. Bij voldoende liefhebbers gaan we ons best doen dit te realiseren.

BeantwoordenCiteren
Geplaatst : 15/06/2022 12:46 pm
Deel: